שיווק מיצים טבעיים

שיווק מיצים טבעיים סחוטים – טעימה מהטבע

שיווק מיצים סחוטים פרצו לאחרונה לתודעה הציבורית כאלטרנטיבות מתוקות ובריאות למשקאות קלים מלאכותיים. למיצים סחוטים מתיקות טבעית והם אינם מלאים בסוכר לבן מעובד או חומרים ממתיקים מסרטנים כמו מקביליהם המלאכותיים. בנוסף, למיצים סחוטים יש יתרונות בריאותיים רבים.

ישנם שימושים רבים למיצים סחוטים. בתי מלון, חברות קייטרינג ומסעדות משמשים במיצים סחוטים על בסיס יומיומי: הם מגישים מיצים ושייקים המבוססים על מיצים סחוטים, משתמשים במיצים סחוטים בבישול האוכל שלהם ואפילו מתבלים איתם סלטים. 

להחזיר אנרגיה טובה לגוף 

מיצים סחוטים טבעיים חשובים לצורך הכנסת ויטמינים וסיבים תזונתיים לגוף. למרות השפע הרב שיש במאה ה-21, אנשים פשוט לא אוכלים מספיק פירות- וזה פוגע בנו. אנחנו יותר פגיעים למחלות, הן פיזיות והן נפשיות. התזונה המערבית מפצצת אותנו בשומנים וסוכרים וגורמת לנו להיות יותר עייפים. 

מיצים סחוטים טבעיים מאפשרים לנו להכניס לגוף שלנו את כל הויטמינים שניתן למצוא בפירות –  בלגימה אחת. הם ממלאים אותנו באנרגיה חיובית ובריאה ומכניסים לגוף שלנו ערכים תזונתיים קריטיים לחיים בריאים. אחרי שתיית מיצים סחוטים, אנחנו שמחים יותר, מחוברים יותר לטבע ומרגישים טוב יותר עם עצמנו. ניתן למצוא אצלנו במשקה טעים קו חלוקות מיצים טבעיים שניתן להביא עד אליכם.

בריאות בבקבוק

אנו ב’משקה טעים’ מציעים לעסק שלכם ארבע סוגי מיצים סחוטים: רכז מיץ אשכוליות, רכז תמר הינדי, תרכיז תפוזים ולימון סחוט טבעי. המוצרים שלנו מבוססים על תרכיזי מיצים סחוטים ונשמרים לאורך זמן. לכל אחד מן התרכיזים שלנו יתרונות בריאותיים ייחודיים:

 

רכז תמר הינדי– מסייע לתהליך העיכול ועמוס בסיבים תזונתיים בריאים. הרכז, המבוסס על תמר הינדי, מתוק במיוחד ומשמש כאלטרנטיבה בריאה ומלאה ערכים תזונתיים לממתיקים אחרים כגון סוכר, סירופ מייפל וממתיקים מלאכותיים. ניתן להשתמש ברכז תמר הינדי לבישול ואפייה.

אשכוליות – לפירות הדר יש יתרונות תזונתיים רבים ובהם עזרה בפירוק הסוכר בגוף והורדת משקל. אנשים רבים אוהבים את החמצמצות של האשכוליות, וניתן למצוא אופציה של מיץ אשכוליות סחוט בכל אירוע שמכבד את עצמו. 

תפוזים – מיץ התפוזים הינו הפינוק האהוב על כולם. הוא מפוצץ בויטמין C, מסייע בספיגת ברזל ומנטרל רדיקלים חופשיים. מיץ תפוזים סחוט משמש כבסיס לשייקים או כשתייה בפני עצמה. 

לימון סחוט – ללימון תכונות אנטי – דלקתיות, הוא מנקה רעלים יעיל והוא יעזור לשמור אתכם בריאים יותר. מיץ מלימון סחוט משמש מסעדות לתיבול סלטים ובישול. הוא משמש גם להכנת משקה לימונענע מרענן או ברד לימונענע גרוס. 

חברת משקה טעים – משהו קר וטעים בשבילכם!

שיווק מיצים טבעיים סחוטים - טעימה מהטבע - מנגו וקוקוס
עוד בנושא
צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן