מזון טבעי איכותי להכנת שייקים: פירות לשימוש ארוך טווח

מעוניינים להכין שייקים לבד בבית במקום לגשת לחנויות, להזמין ולהמתין? אן תוכלו ללמוד הכל על מזון להכנת שייקים. מהו? ממה הוא מורכב? כיצד ניתן לזהותו לעומת פריטי מזון שלא מומלץ להכין את השייקים באמצעותם? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם באמת צריכים בשביל להשלים את הכנתו של שייק טעים ומוצלח במיוחד.

הסוד טמון בפירות אורגניים

נתחיל בשאלה מהו פרי לא אורגני? פריט מזון זה הוא הפרי שאתם רואים כמעט מדי יום על המדף המחורר (לרוב בצבע אדום) בסופרמרקט. זהו פרי לא קפוא שנמכר על פי משקל, ורוסס בחומרים משמרים על מנת שניתן יהיה לשמור על הטריות שלו באופן ארוך טווח. למאכל ישיר זהו פרי ראוי, אבל להכנת שייקים מאד לא מומלץ. הפרי שמשמש להכנת שייקים צריך להיות אורגני, כלומר ישירות מהחקלאי ללא חומרים משמרים. מהי הבעיה בפרי האורגני? שהוא לא לשימוש  ארוך טווח. כיצד תוכלו להשמיש אותו להכנת שייק בעוד חודש במקום עכשיו, אם זה רצונכם?

אספקת פריטי המזון צריכה להיות קפואה

מזון שאתם רוכשים להכנת שייקים צריך להגיע קפוא. פרי אורגני הוא מוצר כל כך רגיש שגם בהובלה של שעה נסיעה הוא עשוי להתקלקל מהחום. לכן, מובילים אותו בהקפאה וגם מגישים לכם את החבילה שלו כשהיא קפואה. ניתן לשמור אותה בפריזר שלכם ולהוציא אך ורק ביום הכנת השייק. ולמה לא להקפיא תפוח ובננה מהסופר? כי אלו פירות מרוססים ולכן אין חשיבות להקפאה. חומרי הריסוס שומרים על הפרי גם אם הוא לא הוקפא, אך מנגד יהיה לכם שייק בטעם חומרי ריסוס של הפירות קפואים. לא מומלץ.

סוגי חנויות המספקות מזון טבעי לשייקים

חנויות שעובדות עם חקלאים באופן ישיר, חנויות של החקלאים שנפתחו במושבים ובערים, מחלקות גרין (אורגניות) של רשתות שיווק שהכריזו על מבצע ייבוא מיוחד (שתקף לתאריכים ספציפיים כי מדובר בפירות אורגניים ללא חומרים משמרים).במידה ואתם רוכשים פרי אורגני ממחלקת גרין של רשת שיווק כנראה שהוא לא יגיע קפוא. מומלץ לאגד אותו בחבילת פחירות מפלסטיק ולהקפיא אותה עד אשר תבקשו להכין את השייק. אנו ממליצים להפשיר את הפרי הקפוא מספר שעות קודם להכנת השייק על מנת שהחיתוכים, הסחיטות והטיפול באמצעות מכשירי שייק אלקטרוניים יהיו קלים יחסית, אך ניתן להשלים את המלאכה גם כשהפרי קפוא באמצעות מכונה המיועדת לכך. זכרו כי רק פריטי מזון אורגניים יכולים להגשים לכם שייק טעים ועסיסי במיוחד.

צור קשר עוד היום עם משקה טעים.

מזון טבעי איכותי להכנת שייקים
עוד בנושא
צרו איתנו קשר
דילוג לתוכן